Monday 12 January 2009

Selesai Sudah Program Jom Pegi Masjid

Alhamdulillah..
Selesai sudah program Jom Pegi Masjid anjuran Biro Agama Islam Angkatan 2008..

Syukur semuanya berjalan lancar..walaupun biase la kan kalau kadang-kadang tu ada sikit2 masalah..tapi Alhamdulillah berjaya diatasi..

Program ini telah berjaya dijalankan selama lebih kurang sebulan..
Secara ringkasnya..

Pada setiap minggu, diadakan tazkirah di masjid dlm antara waktu maghrib dan isyak oleh Luqman @ Muhib pada setiap hari Isnin,

Pada hari Rabunya, ada tayangan filem The Message versi English.. Sedih gak sebab tak bejaya habiskan filem tu..dpt ditayangkan separuh je sebab masa dan keadaan yg tak mengizinkan..
Takpe2, for those yg nak tonton endingnye macamne, boleh copy cerita tu frm Jijol farmasi..
Rugi tak tengok..cerita ni best giler!

Pada setiap hari khamis, diadakan majlis iftar dan ceramah IMAN..
Saya telah diberi kepercayaan oleh Kak Fatin untuk bertanggungjawab dlm menguruskan iftar bersama-sama Haikal ehem2.. huhu
Memang penat menguruskan hal-hal makanan dan minuman..btul2 penat...tapi bagi saya, semua ini berbaloi..pengalaman yang sangat bemakna!
Walau kadang2, tepakse melayan kerenah certain2 yg suke bayar iftar last minutes, time2 last minute tu plak nk cancel..takpe2.. bgus2..dgn itu sy rase, sy telah berjaya memupuk kesabaran sy dr meletup!
Walaupn ad skali tu pernah meletus sikit, tp segera ditangani...huhu

Di kesempatan ini juga, sy dr pihak pengurusan iftar nak ucapkan terima kasih kepada yang telah sudi mensponsor tom yam dan jeli strawberi buat iftar yang terakhir hari itu..Terima kasih bnyk2.. Rmi org puji kedua2nya sedappp..!!! (Kpd yg buat jeli tu, jgn kembang sgt ye..huhu)

Thanks kepada semua yg terlibat secara langsung ataupn tidak..
Mungkin di lain waktu, kita sesama bikin program yang lebih menarik..
InsyaAllah..

.: When Heart Does the Talking :.

1 comment:

duha said...

Alhamdulillah..ini baru awal2 bella..insyaAllah kita buat lagi banyak2 prog yang bermanfaat utk rakan2 dan diri kita jgak..moga Allah berkati n permudahkan..

tahniah pada semua

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails