Monday, 15 June 2009

Sebuklah Kau!

Sebuklah Kau!

Kata-kata yang agak kasar..
Audible famous antara saya dan teman2..
Hanya buat gurauan waktu ym..

Tapi waktu ini, bagai mau menujukan kata2 ini kepada dia..
Tapi bukan untuk gurauan..

Kenapa dia kena menyibuk?
Menyibuk hal orang!

Saya mengerti mungkin dia cuma mahu mengambil berat...
Tapi tak perlu sedalam itu..
Saya punya privasi, sy punya perkara yang tak perlu diketahui, tak perlu dikongsi dengan orang lain..
Kenapa perlu dia tahu??
Kenapa semua benda dia nak tahu??
Tapi nanti buat tak tahu pulak...
Dia tahukah siapa dia?
Dia benar2 tahukah siapa dia??

Dia tak layak pun nak menyibuk hal saya!!


.:When Heart Does the Talking:.

16 comments:

Dr.Illy said...

bellaku syg...awatnye nih(ni kire sebuk jgk ke?)hehehe
jgn marah2...cool sis!!
bez of luck!!=)

Bella Billa said...

Dr. Illy- huhu..
tu la..geram..
tp dh cool dh skrg..hihi..
gud luck osce!

duha said...

salam..
bella sayang (nk tiru hawa) ahahha~

erm..sape tuh? betul ke tekaan saya? :p
tadi bace tajuk je dah cuak dah..ape laa bella nak tulis nih..hehhe..

sabar ye..kan dah ada plan :p insyaAllah..kita jaga diri ye :)

Bella Billa said...

salam..
hmm..mcm btul je tekaan duha..ahaha..(x pyh tulis pn xpe- rse dr hati ke hati~)

hmm..tgh bersabar la nih..klu x sabar, mmg pnjang lebar post nih..
ok2..our plan must go on!

cactus biru said...

assalamualaikum..
hye bella lalink!(lagi advanced n daring :P)

sabar ye..walaupun saya tidak tau apa2, tapi kite kena kuat!
yosh!
tenang bella tenang..=)

Bella Billa said...

cactus biru- yosh! thx utk semangat yg tlh dberikan~

ur cutest sis said...

marah sape la tu..sabar2..
can u tell me anything..i`m all ears..huhu

wado said...

salam;)
bell syg
lm da xbg komen..
anda marah?
hehehe
jgm marah kat sy sudah
;p

miss susi said...

sabar ye t belle..
agak2 sape la ye..hahaha..teeeetttttt....
mungkin si dia caring kot..lalalala~
xnk comment lebey2x..phm2 sudeeehh..
haha~

3rdmarch said...

salam bella..

sayakah makhluk itu???

(kira tgh nyibok gak ke??)

???

Dr.Illy said...

hamuyyy sume owg nk menunjukkan kasih syg kat bella ea..
hawa pgil syg nk pgil syg jugak...lalink siap..ahahaha
layan~~yg penting kite memg syg kwn2 kite ok?ahak=p

sy nervous la tbe2..huhu

Bella Billa said...

ur cutest sis- apakah? cute ke kmo? huhu..ala.. ad la makhluk Allah tu..tp skrg dh kurg marah ckit..huhu.. hmm..thx..nnti blek bilah cite sume!!

Bella Billa said...

wado- hehe..4 sure bkn wado! sy syg kmo!

Bella Billa to miss susi said...

hoho..hnye beberape org yg tau~ lalala
xnk komen bnyk gak!

Bella Billa to 3rdmarch said...

haha..bkn kmo la!

Bella Billa to Dr. Illy said...

hehe..sronokla sume org syg sy..hihihi

awat tetibe nervous la Dr.Illy?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails